Het Italiaans schoenenmerk Moma, gespecialiseerd in dames- een herenschoenen, werd in 1975 opgericht door de broers Gironacci in een klein atelier in het hart van de regio Marche in het midden van Italië. Het bedrijf focust volledig op Italiaanse productie en maakt uitsluitend gebruik van ervaren ambachtslieden die in de loop der tijd onveranderlijke regels volgen. Bent u op zoek naar een uniek paar schoenen? Dan is deze pagina met tientallen magnifieke schoenen van Moma ongetwijfeld iets voor u!
Moma: unieke tradities en onberispelijke kwaliteit
De schoenen van Moma worden met de hand gemaakt, waarbij fijn leer van de beste Toscaanse leerlooiers wordt gemengd door middel van oude en tegelijkertijd zeer moderne ambachtelijke technieken. De kracht van Moma is dat ze prachtige schoenen, laarzen en pumps maken die een bijzondere band hebben met de mensen die ze dragen. Ze hebben een bepaalde magie die de liefde voor een traditie overduidelijk weerspiegelt.
De schoenen van Moma worden elk seizoen opnieuw uitgevonden. Nieuwe kleuren en combinaties van materialen maken ze onnavolgbaar, waardoor het unieke en tijdloze producten zijn. Moma heeft een lange traditie van innovatieve ontwerpers waarbij alles in het teken staat van het behoud van de filosofie van het verkennen van de grenzen tussen traditie en originaliteit. Het verhaal van Moma is doordrenkt van de traditie van klassieke Italiaanse schoenen; multi-generationeel, in eigendom van en gerund door de familie, en zeer creatief met een uitzonderlijke kwaliteit.
Een label met een unieke persoonlijkheid
Volgens het label zelf is er sprake van een vals geloof dat een negatieve connotatie geeft aan grenzen. Voor Moma zijn grenzen echter belangrijk om nieuwe uitdagingen te identificeren en te overwinnen. Dit is exact hoe hun verhaal talrijke decennia geleden is begonnen. Moma wist namelijk hoe ze schoenen moesten bedenken, ontwerpen en maken, maar ze wilden tegelijkertijd begrijpen hoe duurzaam hun creaties waren. Dus stopten ze de schoenen een paar keer in de wasmachine om ook dit aspect beter te kunnen begrijpen.
Moma profileert zichzelf als de spiegel van een heden waarin alles het tegenovergestelde is van alles: verschijningen, clichés, stereotypen, vooroordelen, oordelen en archetypen. Ze zijn als dag en nacht, en hun schoenen weerspiegelen deze bijzondere persoonlijkheid op een unieke manier.
Kies uw favoriete schoenen van Moma bij Miinto
Bent u op zoek naar een uniek paar schoenen? Dan bent u op deze pagina aan het juiste adres! Als u een drukke dag hebt, zult u blij zijn te weten dat we bij Miinto altijd open zijn. Zo kunt u winkelen wanneer het u uitkomt! En omdat u ons vanaf al uw apparaten kunt bereiken, inclusief uw smartphone, tablet en computer, kunt u schoenen van Moma kopen waar en wanneer u maar wilt. Dus of u nu in de bus zit op weg naar een familiefeestje of in de trein op weg naar huis van uw werk, hier bij Miinto kunt u snel en eenvoudig alle collecties bewonderen en uw favoriete items shoppen. Zodra u uw nieuw paar schoenen van Moma hebt gekozen, kunt u achteroverleunen en wachten op de levering.
Over Miinto
Bij Miinto streven we ernaar het meest gebruikersgerichte modeplatform ter wereld te bieden, waar gebruikers de beste variëteit aan stijlvolle, luxueuze en met de hand geselecteerde lokale en internationale merken kunnen vinden, speciaal afgestemd op hun eigen unieke behoeften en voorkeuren.
Om merken en mode te vinden die niet beschikbaar waren in hun kleine Deense woonplaats, richtten de voormalige klasgenoten Konrad Kierklo en Mike Radoor in 2009 het platform Miinto op. Het verbinden van modebewuste klanten met de beste boetieks ter wereld (en vice versa natuurlijk) vormt sindsdien de kern van Miinto.
Hoewel de meerderheid van onze klanten uit Nederland, Denemarken en Noorwegen komt, breiden we voortdurend uit en zijn we momenteel aanwezig in maar liefst 14 verschillende markten. Bij Miinto streven we ernaar om onze klanten te empoweren, en we denken graag dat onze klanten de best geklede mensen ter wereld zijn. We willen dat fysieke boetieks floreren in het digitale tijdperk, en door met ons samen te werken kunnen we ervoor zorgen dat ze dat ook daadwerkelijk doen.
Miinto en onze boetiekpartners
Om onze consumenten het beste aanbod van premium items te bieden, zoals bijvoorbeeld de geweldige creaties van Moma, kiezen we onze boetiekpartners uiterst zorgvuldig uit. In ruil daarvoor bieden we boetieks exclusieve toegang tot een wereldwijde markt van welgestelde klanten die verzot zijn op mode. Omdat we sterk de nadruk leggen op diversiteit, kunt u op ons platform een grote verscheidenheid aan producten van Moma en talrijke andere labels vinden. We willen dat al onze klanten vinden wat ze nodig hebben om zichzelf en hun individualiteit op de best mogelijke manier uit te drukken.
Als onze partners groeien, groeien wij ook
Ons uniek bedrijfsmodel betekent dat we alleen kunnen slagen als onze boetiekpartners slagen. Dus doen we er elke dag opnieuw alles aan om ervoor te zorgen dat zij dat ook doen. Door hun klantenbestand aanzienlijk uit te breiden en hen tegelijkertijd gegevens, hulpmiddelen, inzichten en begeleiding te bieden om te groeien, helpen wij hen meer te verkopen.
Overproductie in de mode-industrie bestrijden
Naast het helpen van onze boetiekpartners om te slagen, is een van onze belangrijkste doelstellingen het bestrijden van overproductie in de modewereld. We zijn ervan overtuigd dat we voor een duurzame mode-industrie hard moeten werken om de huidige niet-duurzame praktijken, zoals overproductie, voorgoed uit de wereld te bannen.
In plaats van bedrijven te vragen extra voorraad te genereren, maken we gebruik van de reeds beschikbare middelen door klanten in contact te brengen met de winkels die de producten, bijvoorbeeld van Moma, al op voorraad hebben. Aangezien we zelf geen magazijnen hebben, komt alles wat we bij Miinto verkopen via ons unieke netwerk van meer dan 2000 boetiekpartners.